Nowoczesny marketing czyli jak prawidłowo prowadzić profil firmowy na Facebooku

Prowadzenie firmowego Fanpage na Facebooku, dla wielu  przedsiębiorców to jeden ze sposobów aktywnej reklamy i dotarcia do grona swoich potencjalnych klientów. Jak go skutecznie prowadzić, żeby zaistnieć w sieci? Poniżej kilka porad.

1 .Cytaty

Umieszczanie inspirujących cytatów branżowych na własnoręcznie stworzonej grafice z logo firmy, to fajny pomysł promocji firmy. Ich stworzenie nie zabiera dużo czasu, a jednocześnie jest motywujące i edukujące dla odbiorców. Poniżej przykład z naszego firmowego Fanpage Concrea:

1 dobre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 
 
 
2. Zdjęcia z przygotowań

To co się dzieje w firmie podczas realizacji różnych zleceń od klientów czy organizacji wydarzeń także jest atrakcyjne dla odbiorców. Dzięki temu pokazujemy, że pracownicy firmy, to też ludzie z krwi i kości, mający poczucie humoru. Poniżej przykład z naszego firmowego Fanpage Concrea:

2
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 
  

 

 
 

3. Rzeczywiste rezultaty działalności – wykonane realizacje

Pokazanie w krótkich postach wyniku stworzonych realizacji, którymi możemy się pochwalić, także dobrze wpłynie na wizerunek firmy. Spowoduje nie tylko promocję naszych usług, ale także pozwoli na oznaczenie naszych klientów w poście, czego efektem będą większe zasięgi. Poniżej przykład z naszego firmowego Fanpage Concrea:

3
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 
 
 
 

4. Link do wywiadu lub postu gościnnego z udziałem osoby z firmy

Jeśli firma uczestniczyła w przeprowadzonym wywiadzie dla jakichś mediów lub napisała post gościnny u kogoś na blogu warto się tym pochwalić na Facebooku. Wystarczy tylko opublikować link do danej strony lub filmu albo opublikować zdjęcia z gazety. Poniżej przykład z naszego firmowego Fanpage Concrea:

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 

5. Linki zewnętrzne do artykułów branżowych

Zamieszczając linki do zewnętrznych stron warto pamiętać, żeby były one tematycznie związane z profilem naszej działalności. Nikt bowiem nie kliknie w link, który go nie interesuje. Poniżej przykład z naszego firmowego Fanpage Concrea:

5
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Publikacja własnych zdjęć

Piękna i oryginalna (bo przez nas robiona) fotografia przedstawiająca osoby z firmy, zawsze zwraca większą uwagę niż sam tekst. Poniżej przykład z naszego firmowego Fanpage Concrea:

6
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Polecenie książki

Jeśli jest jakaś książka, która jest inspiracją do prowadzenia Twojego biznesu, dlaczego nie podzielić się tą informacją na Facebooku? Może jest więcej ludzi, których ta pozycja zainteresuje. Poniżej przykład z naszego firmowego Fanpage Concrea:

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Publikuj swój wizerunek

Dobrze zrobione zdjęcie prezentujące osoby z firmy w określonych sytuacjach zawodowych może zdziałać bardzo dużo. Wiele osób obserwujących firmowy Fanpage lubi nie tylko nasze produkty, ale także i nas. Poniżej przykład z naszego firmowego Fanpage Concrea:

8
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Pokaż lokalizację swojej firmy

Żeby ułatwić naszym klientom dotarcie do siedziby naszej firmy, warto umieścić na firmowym Fanpage zdjęcie budynku wraz z podaniem aktualnego adresu. Poniżej przykład z naszego firmowego Fanpage Concrea:

9
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
10. Motywuj

Warto również umieszczać na firmowym Fanpage prośby lub zapytania do osób nas lubiących np. aby dodali opinię na temat naszej firmy oznaczając liczbą gwiazdek jak im się podoba współpraca z nami . Poniżej przykład z naszego firmowego Fanpage Concrea:

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Katarzyna Miąsik

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.