Strategia

To co lubimy najbardziej – pomagać firmom w osiągnięciu sukcesu. Najlepiej zrealizować to w sposób przemyślany i zaplanowany. Dlatego oferujemy Wam przygotowanie spójnej strategii działań komunikacyjnych.

Strategia przygotowywana jest według określonego schematu. Zawiera informacje o otoczeniu zewnętrznym, propozycje działań i narzędzi komunikacyjnych oraz budżet i harmonogram na czas, który ustalimy podczas spotkań. Strategię buduje się na okres minimum roku. Może być przygotowana na dłuższy okres, jednak nie zalecamy określania strategii na dłużnej niż 5 lat w przód. Jak możesz przewidzieć czy po tym czasie wybrane w strategii narzędzia marketingowe dalej będą jeszcze istnieć a przekaz komunikacyjny dalej będzie odpowiadał twojej wizji i misji przedsiębiorstwa?

Dzięki określeniu strategii marketingowej dokładnie wiesz kiedy i co powinno się zadziać w ramach promocji Ciebie i Twojej firmy. Odpowiednie realizowanie strategii możesz zlecić nam, zatrudnionemu specjaliście lub realizować ją na własną rękę. Będziesz jednak pewien działań i nie będziesz musiał wymyślać kolejnych kroków Twojej promocji na ostatnią chwilę przegapiając tym samym mnóstwo ciekawych możliwości.

Jeśli jesteś ciekaw/ciekawa jak wygląda strategia marketingowa, chcesz abyśmy ją dla Ciebie przygotowali umów się z nami na kawę – pierwsze spotkanie jest bezpłatne.

 

Nasi klienci:

hri-logo