Pierwszym krokiem i celem naszej firmy jest rozwój i edukacja osób z zakresu komunikacji, marketingu, PR. Pragniemy dzielić się naszą wiedza i umiejętnościami dlatego organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte z różnej tematyki. Ponadto realizujemy konferencje tematyczne oraz uczestniczymy w nich jako prelegenci.Informacje o tematyce prowadzonych przez nas szkoleń można znaleźć poniżej natomiast terminy dostępne są w kalendarzu. Każde szkolenie ponadto możemy przeprowadzić indywidualnie dla firm po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów.
To jak coś jest napisane ma ogromne znaczenie w erze informatyzacji. To czy nasza oferta sprzeda nasz produkt/usługę, czy zwróci uwagę naszego potencjalnego klienta zależy tylko i wyłączenie od tego, jakie wykorzystamy słowa, zwroty i emocje w nich zawarte. Dzisiaj już nie kupuje się prostych informacji, właściwych treści – teraz kupuje się historie, kupujemy emocje. Nauczymy was, jak emocje podawać klientom ‚na tacy’ aby byli przekonani, że to Wy i tylko Wy jesteście w stanie spełnić ich oczekiwania.
Szkolenie 4 godzinne.
„Cel to zadanie, jakie wyznaczamy naszym marzeniom.”. Jeśli posiadasz marzenie o własnej dobrze prosperującej firmie – pomożemy Ci przekształcić je w cel, określić wizję i misję przedsiębiorstwa aby każda osoba, która spotka Ciebie albo Twoją firmie wiedziała w którym kierunku zmierzasz i co chcesz osiągnąć. Posiadanie wizji i misji jest niezwykle ważne ponieważ „kiedy się czegoś pragnie, wtedy cały wszechświat sprzysięga się, byśmy mogli spełnić nasze marzenie”.
Szkolenie 4 godzinne.
Szkolenie skierowane do wszystkich osób, które zainteresowane są tematyką komunikacji firmy jednak nie miały wcześniej możliwości tworzenia własnych działań komunikacyjnych. Podczas kilku godzin zostają omówione i przećwiczone podstawowe działania komunikacyjne, które wpływają na postrzeganie nas i/lub naszych firm na rynku. Na co zwracać uwagę, jak projektować treści, co trafia do ludzi a co jest pomijane w natłoku informacji – to wszystko na szkoleniu z komunikacji.
Szkolenie intensywne 4 godzinne oraz szkolenie rozbudowane 8 godzinne.
Zarządzanie wizerunkiem nie jest łatwym zadaniem. Jest natomiast najsilniejszym narzędziem, które dzięki przemyślanej strategii doprowadzi firmę do sukcesu. Na to jednak trzeba po pierwsze pomysłu, po drugie strategii a po trzecie – czasu. Na szkoleniu o strategicznym podejściu do marketingu będziemy się uczyć jak budować strategie, jakie elementy powinna zawierać, skąd czerpać informacje potrzebne do zbudowania odpowiedniej strategii marketingowej, na co zwracać uwagę i jak przygotowaną strategię wprowadzić w życie.
Szkolenie 8 godzinne.
Działania internetowe są obecnie obowiązkowym elementem działań promocyjnych. Szereg możliwości jakie dają pozwala zgubić się nam w wyborze – czy inwestować w promocję social media? Może powalczyć o pozycję w wyszukiwarce google? A może pisać bloga? To na co się zdecydujesz zależy wyłącznie od Ciebie. Decyzja ta powinna być jednak przemyślana, dlatego na szkoleniu pokażemy Ci gdzie możesz się promować w internecie, jakie narzędzia wykorzystywać aby dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Nauczymy Cię właściwej promocji w internecie.
Szkolenie intensywne 8 godzinne oraz szkolenie rozbudowane 16 godzinne.
Chcesz podnieść swoje kwalifikacje w temacie budowania stron internetowych? A może chcesz poznać prosty i tani sposób na stworzenie swojej pierwszej strony www? Nie ma nic prostszego jak wykorzystanie darmowych oprogramowań udostępnianych w internecie na licencji Creative Commons lub GNU. Podczas kursu wordpress dowiesz się jak od podstaw stworzyć swoją stronę internetową. Na szkoleniu ponadto będzie mowa o podstawowych terminach informatycznych, kodzie HTML, CSS i PHP tak, abyś kończąc kurs wiedział jak zbudować stronę lub o czym rozmawiać z firmą, której zlecasz jej wykonanie.
Szkolenie intensywne 8 godzinne oraz szkolenie rozbudowane 16 godzinne.
Szkolenie podstawowe, które w obecnych czasach powinien przejść każdy marketer w firmie. Podczas kilkunastu godzin nauczysz się różnic między grafiką rastrową i wektorową. Pokażemy Ci jak korzystać z podstawowych programów graficznych – Adobe Photoshop oraz Corel Draw. Dowiesz się jak umiejętności graficzne pomogą Ci w budowaniu strony internetowej, profilu na facebooku i innych elementów w internecie oraz jak przygotować wizytówkę, plakat, roll-up czy billboard. Na co zwrócić uwagę, czego się wystrzegać, jakie są najnowsze trendy w przygotowaniu kreacji.
Szkolenie 40 godzinne (4 godziny wprowadzenie, 16 godzin Adobe Photoshop, 16 godzin Corel Draw, 4 godziny podsumowanie)
Szkolenie przygotowujące do zdania egzaminu ECCC (Europejski Certyfikat Kompetencji Informatycznych) w obszarze branżowym – PI (Professional Informatics), moduł M7 – e-Marketing. Podczas szkolenia będą rozwijane kompetencje:
wykorzystanie narzędzi e-Marketingu do realizacji celów: strona internetowa, portale społecznościowe, katalogi internetowe, tworzenie treści, komunikatory internetowe, microblogging, portale ogłoszeniowe i aukcje, lokalizatory, ePR, email marketing, CRM, zarządzanie relacjami z
Szkolenie intensywne 32 godzinne oraz szkolenie rozbudowane 40 godzinne. Szkolenie potwierdzone osobnym certyfikatem wydawanym przez Fundacje ECCC.